تلفن تماس: 91~22203890
نقاشی اتاق کودک

نقاشی اتاق کودک یکی از لذت بخش ترین فعالیت های پدر و مادر برای فرزند در راه می باشد.

عشق و علاقه پدر و مادر به فرزندی که قرار است به جمع خانواده اضافه شود وصف ناپذیر است و هر پدر و مادری که تجربه به دنیا آوردن فرزندی را دارد آن را درک می کند.

نقاشی اتاق کودک یک فرآیند ذهنی آماده سازی این عشق در جلوه بیرونی و صورت ظاهری آن است. چیزی که پدر و مادر دوست دارند فرزندشان در بدو تولد با آن محیط رو برو شود و دنیا را به زیبایی نگاه پدر و مادر خود ببیند.

تصویری از جنگل ، تصویری از شخصیت های محبوب کارتونی، تصویری از باغی زیبا، تصویری از زیبایی های این زندگی را می توان بر دیوار اتاق کودکتان نقاشی کنید.

 رنگ باراد با تولید رنگ های پایه آب و سازگار با محیط زیست و در ترکیب رنگ های بسیار متنوع این امکان را به شما می دهد تا تصاویر دلخواه خود و مورد علاقه کودک دلبندتان را بر روی دیوار اتاق نقاشی کنید.

روش کار و مراحل انجام نقاشی اتاق کودک به شرح زیر می باشد:

ابتدا طرح مورد نظر خود را از عکس ها، تصاویر ، لوگوها و نقاشی های موجود در فضاهای اطرافتان انتخاب کنید.

در مرحله بعد دیوار مورد نظر را از نظر ابعاد و جایگذاری انتخاب و متره نمایید.

طرح مورد نظر خود را با توجه به اندازه دیوار روی سطح دیوار با مداد طراحی کنید.

رنگ های مورد استفاده در طرح خود را بصورت لیست نوشته و کالیته رنگ را در وبسایت یا فروشگاه با رنگ های لیست انطباق می دهیم و کد رنگ و مقدار رنگ مورد نیاز را یادداشت کنید.

لیست تهیه شده را با تماس با فروشگاه در اختیار اپراتور دستگاه تینت رنگ می گذاریم .

اپراتور رنگ اکریلیک پایه آب بارامین را با کالیته رنگ مورد نظر شما در لیست به رنگ های مورد نظر شما تینت می کند و در ظروف یک کیلویی و 5 کیلویی و 12 کیلویی آماده خواهد کرد.

پس از آماده شدن رنگ ها می توانید آن را تحویل بگیرید.

قلموهای مناسب رنگ آمیزی و غلتک های مناسب را از داخل فروشگاه باراد انتخاب کنید.

سطل رنگ آمیزی و چسب حاشیه کار و پلاستیک محافظ وسایل را نیز انتخاب کنید.

می توانید با در دست داشتن این وسایل اتاق کودک خود را با طرح مورد نظر خود رنگ آمیزی نمایید.

 

نقاشی کودک اتاق خواب

اگر فرزندتان متولد شده است و در خانه حضور دارد و شما قصد رنگ آمیزی اتاق خواب کودک دلبندتان را دارید بهتر است از شیوه زیر استفاده کنید:

در اغلب اوقات بهترین راه کمک گرفتن از کودکان در رنگ آمیزی است.

 

نقاشی اتاق کودک رنگ باراد

حتی اگر بچه‌ها همیشه از چشم‌انداز کارهای خانگی خوشحال نیستند، اغلب دوست دارند در کارهای «مهم» کمک کنند. با این حال، اگر دست دادن یک قلم مو به فرزندتان همچنان شما را عصبی می کند، ناامید نشوید. در اینجا نحوه مشارکت کودکان در نقاشی اتاقشان آمده است.

آنها را در طرح و برنامه نقاشی مشارکت دهید:

بچه های خود را به فروشگاه رنگ باراد در فرمانیه نبش کوچه رهبانی ببرید یا کاتالوگ آنلاین ما را با آن ها مرور کنید رنگ هایی را که در دیوارهای نقاشی شده مهدکودکشان می بینند را با آن ها از روی کاتالوگ پیدا کنید . اگر بچه های شما بزرگتر هستند، حتی می توانید کالیته رنگ را بیرون بیاورید و رنگ های مکمل را به آنها آموزش دهید. اگر قصد دارید یک نقاشی دیواری انجام دهید، اجازه دهید بچه ها به شما کمک کنند تا ایده هایی را برای آن ایجاد کنید. اجازه دادن به بچه ها برای بیان نظر در فضای خود، راهی عالی برای تقویت اعتماد به نفس آنها و ایجاد حس مالکیت بر اتاقشان است.

انتظارات را تعیین کنید:

قبل از اینکه فرآیند نقاشی را شروع کنید، چند دقیقه وقت بگذارید تا انتظارات روشنی را در مورد آنچه که بچه ها مسئول آن هستند و شما مسئولیت آن را بر عهده خواهید داشت، تعیین کنید. به عنوان مثال، اگر از این می ترسید که فرزندتان غلتک رنگ خود را با رنگ اشباع کند، به او بگویید که غلتک و قلم مو را برای او را به رنگ آغشته می کنید و او با آن نقاشی می کند. اگر فکر می کنید برای رنگ آمیزی دیوارهای دیگر مشکل دارند، به آنها بگویید که طرح کلی دیوار را نقاشی می کنید و آنها آن را پر می کنند. با خیال راحت وظایف را بر اساس سن محول کنید.

در هنگام نقاشی آموزش دهید:

هیچ کس در اولین باری که کاری را انجام می دهد عالی نیست و هیچ کس نمی تواند یاد بگیرد مگر اینکه کسی به او آموزش دهد. با نشان دادن نحوه انجام یک کار، مانند غلتاندن رنگ روی دیوار، شروع کنید. انجام آن را با کودک خود تمرین کنید، سپس تماشا کنید که او خودش آن را امتحان می کند. صبور باشید. وقت گذاشتن برای آموزش دادن به بچه‌ها راه بسیار خوبی برای پیوند دادن و کمک به فرزندتان است که نه تنها مهارت عملی نقاشی، بلکه مهارت‌های زندگی شامل صبر، سخت‌کوشی و پشتکار را نیز بسازد.

از نقاشی لذت ببرید:

در نهایت، فرزندان شما کسانی هستند که در این اتاق زندگی می کنند و احتمالاً به اندازه شما در مورد رنگ آمیزی عالی استرس ندارند. انتظارات خود را از رنگ آمیزی یک اتاق خواب بی نقص کنار بگذارید و بر لذت بردن از این فرصت برای گذراندن وقت با فرزندان خود تمرکز کنید. درگیر کردن فرزندانتان در نقاشی اتاقشان می تواند کمی وقت گیر باشد، اما در نهایت، خاطرات زیبا خلق می شود که ارزشش را دارند. طیف وسیعی از رنگ‌های مناسب اتاق کودکان را همین امروز خرید کنید.

رنگ نما اکریلیک کالیته رنگ قرمز
نوشته قبلی

رنگ نما

نوشته بعدی

تراتزو چیست؟ Terrazzo

terrazzo سبک معماری ترازو

یک دیدگاه برای این مقاله نوشته شده است.

  1. سلام. برای رنگ کردن و نقاشی اتاق کودک به چه میزان رنگ نیاز دارم. آیا رنگ های مختلف در حجم یک کیلو هم قابل تهیه هست؟ متراژ اتاق حدود 10 مترمربع هست و برای نقاشی نیاز به پوشاندن رنگ قدیمی دارم. ممنون

    • سلام.
      با توجه به متراژ اتاق و رنگ کردن سقف و زیرکار و طرح نقاشی روی دیوار مصرف رنگ متفاوت می باشد.
      ولی در حالت کلی اگر سقف را رنگ بزنید و از قبل سقف رنگ داشته باشد و دچار مشکل نباشد هر کیلو رنگ می تواند 4 متر مربع از سقف را کامل رنگ کند.
      برای دیوار ها بعد از لکه گیری با خمیر بتونه همه کاره و سمباده زدن اگر زیر کار تمیز و از قبل رنگ با طیف سفید داشته باشد با یک دست آستر برای هر 4 مترمربع یک کیلو رنگ کفایت می کند و زیرکار را سفید می نماید.
      سپس طرح خود را با مداد روی دیوار می کشید و با رنگ های تهیه شده توسط دستگاه ساخت رنگ ماشینی یا سیستم رنگ کامپیوتری تینت شده از هر قوطی که حداقل یک کیلو می باشد می توانید جهت رنگ آمیزی قسمت های مختلف طرح خود اقدام کنید.
      برای مورد شما که اتاق حدود 10 متر مربع است محاسبه به شرح زیر است:
      برای رنگ سقف دو و نیم کیلو رنگ اکریلیک بارامین یا رنگ پلاستیک مانی نیاز دارید.
      برای دیوار متراژ سقف را حدودا ضربدر 3 می کنید که می شود 30 متر مربع دیوار. پس شما تقریبا 7 الی 8 کیلو رنگ برای پوشاندن کامل زیرکار رنگ بارامین نیاز دارید.
      می توانید با 4 کیلو رنگ بارامین زیرکار را رنگ کنید و سپس با 4 کیلو رنگ رویه اکریلیک بارالوکس یا رنگ بارافان طرح خود را و زمینه کار را بصورت فینیش کار اجرا نمایید.
      رنگ پاستیلی با رنگ بارافان امکان ساخت رنگ کامپیوتری را دارد و با رنگ بارالوکس پوشانندگی بالا تری را می دهد.

    • سلام. رنگ اتاق کودک بهتر است رنگ اکریلیک باشد چون از نظر بو و سازگاری با محیط زیست ، رنگ اکریلیک بیشترین سازگتری را دارد ولی رنگ روغن با توجه به استفاده حلال تینر در آن می تواند در هنگام اجرا باعث مشکلات تنفسی برای مصرف کننده گردد. در نهایت کیفیت رنگ های برای مثال بارالوکس مانند رنگ روغن است و از نظر کارایی همانند رنگ روغن عمل می کنند. برای ایجاد طرح و نقاشی دکوراتیو روی دیوار اتاق کودک و نوزاد نیز رنگ اکریلیک راحت تر و به صرفه تر است و نیاز به استفاده از تینر ندارد و ایجاد بو در محیط نمی کند . حلای رنگ اکریلیک آب است و بعد از خشک شدن در برابر آب مقاوم است و در نوع محصول بارالوکس یا رنگ نما خصوصیات ضد آب و قابل شستشو بودن بیشتر مشهود است.

دیدگاهتان را بنویسید

برای جستجو تایپ کنید...
سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید
کوکی‌های سایت

کوکی‌های سایت را جهت بهتر اجرا شدن دسترسی دهید.

پذیرفتن