تلفن تماس: 91~22203890

در این مقاله طرز استفاده از چسب DM5  را برای شما توضیح خواهم داد.

در حقیق چسب DM5 را بصورت تست بر روی انواع متریال با انواع کاربری تست می کنم و برای شما شرح استفاده را طبق تجربه خودم بازگو خواهم کرد.

در ابتدا مشخصات ظاهری چسب DM5 را بررسی می کنیم و در ادامه نوع خشک شدن چسب و نوع ضخامت بر روی انواع پارچه و چرم و بوم نقاشی و روی طرح های هنری را بررسی می کنم.

کاربردهای دیگر چسب DM5 که در مواد دیگر می توان افزود و خواص مواد دیگر را تغییر داد نیز برای شما ذکر می کنم.

برای ارائه این مطلب نیاز به تست تجربی و زمان می باشد که نهیه فیلم استفاده از چسب و عکس قبل و بعد از استفاده از چسب رار برای شما تهیه میکنم و در وبسایت قرار می دهم.

این مطلب بصورت تدریجی آماده و ارائه می شود از صبر شما سپاسگزارم زیرا مطلب کامل در اینترنت در مورد نحوه استفاده از چسب DM5 نبود تصمیم به تهیه این موضوع کردم.

ظاهر چسب بصورت مایع می باشد که غلظت آن همانند غلظت در مقام تشبیه شبیه کشک مایع است. رنگ آن سفید رنگ است که پس از خشک شدن رویی کار بصورت کاملا شفاف می شود.

در هنگام چسباندن دولایه چرم پس از اعمال بر روی هر دولایه و قرار دادن به مدت 3 الی 4 ساعت کناره ها خشک شده و بی رنگ گردید و در روز بعد دو لایه کاملا جدا ناپذیر گردید و در هنگام برش چرم نسبت به استفاده از چسب آن برای چسباندن لایه ها صاف تر بریده شدند و ظاهر لبه بهتر بود.

این چسب را در پشت چرم در لایه اشبالت اعمال کردم و بعد از خشک شدن یک لایه بی رنگ شفاف بصورت پوسته روی اشبالت بسته شد که ظاهر براق و چرمی به اشبالت داد.

اعمال روی کاغذ:

بر روی کاغذ لایه ای از چسب DM5 را اعمال کردم و در ابتدا جهت تست روی نوشته های کاغذ لایه ای ضخیم تر از چسب به ضخامت 2 میلی متر را قرار دادم که سفید بودن چسب مانع خواندن نوشته ها شود. پس از خشک شدن رنگ چسب رفت و شفاف شد و نوشته ها ظاهر گردید و کاغذ روی بخش هایی که چسب آغشته شده بود ضد آب گردید و ضخامت 2 میل کاهش یافت و یک لایه به حالت نایلون روی کاغذ تبدیل شد و قابل کندن نبوده و کاغذ کاملا قابل انعطاف و ضد آب گردید.

ادامه این مطلب بعد از تست های دیگر به روز رسانی خواهد شد.

جهت دیدن محصول چسب DM5 بر روی لینک کلیک کنید و اطلاعات بیشتر و نظرات مشتریان را نیز مشاهده نمایید.

terrazzo سبک معماری ترازو
نوشته قبلی

تراتزو چیست؟ Terrazzo

نوشته بعدی

رنگ اکریلیک

رنگ دیوار داخلی اتاق

دیدگاهتان را بنویسید

برای جستجو تایپ کنید...
سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید
کوکی‌های سایت

کوکی‌های سایت را جهت بهتر اجرا شدن دسترسی دهید.

پذیرفتن